Najnowsze Wpisy

moj przesliczny pokoik Komentarze (8)
26. sierpnia 2002 19:38:00
linkologia.pl spis.pl

opowiem wam o moim pokoiku bo wiem ze mi zazdroscicie wszystkiego, wiec wam opisze zebyscie sie podniecili.

Mam wielkie lozko z baldachimem koloru rozowego, sliczna komoda, sliczne duze biureczko z komputerem. U nas kazdy ma swoj komputer z internetem. Mam sliczne lusrto takie olbrzymie, wieeeeelka szafe i w ogole jest tu bardzo rozowo i kololowo. A, prezesku, piepsz sie dobra? nie pasi ci cos to tu nie wlaz bo ci nikt nie karze.

sexy : :

ech ale nudy Komentarze (7)
25. sierpnia 2002 20:20:00
linkologia.pl spis.pl

dzisiaj znowu bylam na zakupach. kupilam sobie:

  • Rozowy biustonosz z triumpha
  • lakier do pazkokci z Manhattan
  • fajna pizamke z key
  • tusz do rzes z Maybelline
  • i buty z...nie pamietam firmy, ale kosztowaly 299zł

ech nie chce mi sie pisac. Aha! kupilam sobie dzisiaj pieska. Rasy Labrador. Ale nie wiem jak go nazwać. Moze macie jakies propozycje????

sexy : :

dzisiejszy dzień- krotki wpis Komentarze (8)
23. sierpnia 2002 20:32:00
linkologia.pl spis.pl

nie chce mi sie pisac w tym blogusiu. ale jak sie podjelam tego to co zrobic. dzisiaj przyszedl do mnie Darek-moja nowa zdobycz. Juz mi sie nie podoba, ale on chce ze mna chodzic. Wlasnie podszedl do mojego okna i sie drze zebym podeszla. Minuta...

ech, to bylo tak:

ja: co

on:czesc

ja:czesc

on:chodzmy sie przejsc

ja:nie chce mi sie

on:czy to koniec naszego zwiazku?

ja:mmm...chyba tak

on:nieeeee!!!

ja:taaaaaaaaak! spadaj (i zaslonilam okno)

 

a, dziwny, o co ci chodzi ze cos na ciebie pisalam? bo nie kumam :-p

sexy : :

linkologia.pl spis.pl

BUAHAHAHHAHA JAK TU SIE ZMIENILO!!! ALE BYLO ZAJEBISCIE, JUZ JESTEM DOROSLA :-)

NIE TO CO WY, GOWNIARZE!!!

JEJUS TO BYLY NAJWSPANIALSZE WAKACJE!!!

OH JAKA JESTEM SZCZESLIWA ZE POJECHALAM!!!

MOZE POZNIEJ COS NAPISZE!!!

PAAAAAAAA!!!

sexy : :

kurde znowu wyjezdzam Komentarze (3)
27. lipca 2002 20:16:00
linkologia.pl spis.pl

znowu jade. nie powiem gdzie, chociaz juz chyba kiedys sie wygadalam, w poprzednim blogu. bede baardzo tesknic za wami bo jestescie tace o ktorych sie caly czas pamieta. nie wiem co jeszcze napisac, dzisiaj mislaam isc na dyskoteke z pawlem ale w koncu musze sie pokowac, a on poszedl z nasza kumpelą. Przyszla do mnie, pozyczylam jej ciuchy, pomalowalam ja drogimi kosmetykami (marki wam nic nie beda mowic na pewno bo to nie sa polskie kosmetyki, ale takie drogie ze np. tusz do rzes kosztowal mnie przeliczajac na polskie ok 140zl. )  nie wiem co jeszcze napisac, ledwo odpoczelam od poprzedniego wyjazdu a tu kolejny.  Kurde ktos do mnie dzwoni, moment. To byla Kaska, oddala plyty (Shakira, Anastacia, i Viva pop dans hits). U nas w domu w kazdym pokoju (moich rodzicow, hall, pokoj mojego brata) jest domofon, kazdy ma swoj. Chyba jeszcze nie wspominalam ze mam brata. Ma on 17 lat, i jest spoko, ma fajnych kumpli. OK, koncze papapapaapa!!!!

sexy : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

bani | porter | celina90 | jogusie | jedna-z-wielu | Mailing